ilaydagkk1 Rabbim tekrar sağlıklı sıhhatli nasip etsin inşallah her şeyde vardır bir hayır ben daha 5 ay önce nerdeyse 6 aylık olacaktı kızımı kaybettim her zorluğun arkasında bir güzellik her gecenin bir sabahı vardır şeninde güzel sabahların olsun canım