Kızlar 6+4 haftalığım bugün pembe lekelenmem oldu sonra kahverengiye döndü acile gittim çok şükür her şeyi iyi dedi doktor kalp atışı var küçük olmasına rağmen hareketli dedi ultrasona göre 6+6 çıktı alttan baktı kanama göremedim dedi ultrasonda da bir sıkıntı çıkmadı progestan verdi fitil olarak alacakmışım kullananlar var mı bu arada kan sulandırdıcı kullanıyorum doktor ona bağlamadı