Kızlar aynı gebelikte 2.kez serklaj oldum bugün tekrar kısalma oluştuğunu ve erken doğum olma riski olduğunu söyledi doktorum 26+0 gebeyim ciğer geliştirici iğne verdi doktor bugün ilk dozu yaptık yarın tekrar bir doz daha yapılıcak stresimi yönetemiyorum bu durumu yaşayıp ileri haftaları görenler oldu mu lütfen cevaplar mısınız