Cinarsaitinannesi penbe_karisi benim de son 5 hafta kaldı kıyafetleri yıkadım ama hala ütüleyip çantamı hazırlamadım çok üşeniyorum yarın eşime ütületeyim diyorum 😀
Edum penbe_karisi evet nasip olursa bakalım içerde durursa tabi ilaç kullanıyorum şimdi ama çok çok zorlaştı herşey 🙃🩷
Cinarsaitinannesi penbe_karisi aşkım kıyafetleri yıkadım sürekli bir sancım oldu bel ağrım falan ütüleyip yerleştiremedim 2 de oğlum var onlarda durmuyor yarın yapacam inşallah 😀
Zhde penbe_karisi 33+5 olduk bugün, camasirlari bugün yıkamaya başladım, sağlıklı kolaylıkla gelsinler inşallah kolay kolay doğumumuz olsun 🙏🙏♥️
1oglanannesi penbe_karisi 17 hafta 😂 ama haftalar nerden geldi nerden gitdi bilmiyorum 17 hafta diyince bi garip oldu
irmairma penbe_karisi inşallah canım ya , eksiklerim var kendime bir şey almadım yılbaşından sonra alırım dedim ama 😕 9 hafta kaldı benim de uygulmaya göre tabi
penbe_karisi saturnungolgesinde abooooo heyecan dorukta AA kizzz bisey kalmamış yaa niyeee baslamiyorshn
Zhde penbe_karisi bitiyo valla bende öyle diyodum ama heycanli oluyo bu sefer bittiğini anlamıyorsun ağlamalı gulmeli yapiyosun