Rabia-Bay44 damlossss Bende de aynı durum var ama göğüs hizasında hissetme olmadı bende sadece vajinada baskı oluyor gibi
Rabia-Bay44 damlossss Yani zaten sezeryan olacağı için pek önemli değil dönebilirde bu şekilde kalabilir de dedi
0melek0 vanilya_kokusu_ neden o kadar bekledi acaba siz mi istediniz bilmediğimden soruyorum bana 38 den sonra gün veririm dedi ben 38. Hafta içinde verecek diye anladım da o yüzden
0melek0 damlossss bana da oluyor bazen geceleri kaçırıyorum göğsümün altında şişlik oluyor sürekli nefesim kesiliyor hiçbir pozisyon rahat değil artık :(
queenofrose damlossss sana tavsiyem doktorunu değiştir. Olur olmadık şeyde hastayı korkutan, kesmeye yer arayan doktorlardan. Ben korkuyorum arkadaş. Yani kırk kere daha döner. Taklalar atarak daha. Doktor’un uğraşmak istemiyor besbelli
damlossss queenofrose bana da biraz öyle geldi yani dönebilir de ama dönmezse normal yapamazsın dedi tek doktorla kalmamak lazım tabi gideceğim başka bir doktora da