Merhaba anneler deneyimli olanların yorumuna çok ihtiyacım var bugün kontrole gittim 30+3 hamileyim doktorum suan makat gelişli yarın da değişebilir ama doğuma değişmezse normal doğum yapamazsın dedi böyle bir şey yaşayan var mı pozisyon değiştirir mi yoksa böyle kalma olasılığı daha mı yüksek