melike__41 Deletedmom_878 bugün 1 olarak sayarsak önümüzdeki hafta perşembe günü çok silik bi çizgi görme ihtimalimiz var
hurremintorunu melike__41 ay o kadar kısa sürede oluyor muuu bende 30 aralık doğum günüm o gün test yaparım diye düşünüyorum tabi kendimi tutabilirsem 😅
Deletedmom_878 melike__41 bende dün ondan önceki gün boş ondan önceki gün dolu bir boş bir dolu şeklinde 12 sinde başladım dün ve bugün üst üste olacak
hurremintorunu Deletedmom_878 normalde reglim düzenli 28 gün de oluyorum ama bu ay kimyasal gebelik geçirdiğim için 20 kasımda olması gerekirken 2 aralıkta başladı kanama falan reglin ilk günü olarak kabul ediliyormuş
melike__41 hurremintorunu sizin ovülasyon testinize baktım profilinizden aynı ikimizinde benimde dün pik di bugün silikleşti ikimizde ayın 30 beklicez
hurremintorunu melike__41 böyle olması iyi oldu benimle tam aynı günde olmanız çok güzel inşallah ikimiz de güzel haberler alırız