Merhaba canım bende ikiz annesi adayıyım bir oğlum var 5 yaşında bunlarda 9+3 daha yolun başındayız. Benim çevremde de yok ikiz ama çok dua ettim ben çok istedim rabbim biliyor. Daha önce bir 12 haftalık düşük ve 9 haftalık kalbî duranım oldu onun üzerine bu oldu o yüzden korkuyorum ve full yatıyorum 12. Haftada serklaj olucam inşallah 🤲🌺 . Çift yumurta ikiziymiş bizimki sizinki de mi öyle