Busramuhammet Kuzeyinannesiiii Teşekkür ederim canım benim çok şükür kucağımda artık darısı başınıza hayırlısıyla alın kucağınıza 🙏😍
Hasreterel Busramuhammet hayırlı olsun canım allah analı babalı buyutsun 💕kacıncı haftada dogumun oldu
Busramuhammet Hasreterel Saol canım benim teşekkür ederim darısı başınıza inşallah 🙏 36+3 günlük tü açılma kanamam gelmişti direk hastaneye geldim 3 cm açıklık vardı gece 2.30 da yattım gündüz 2.30 da doğumum oldu Allah'a çok şükür iyiyiz ☺️