Gizemyunusduman Sarenil inşallahı sezaryen için yazmadım yanlış olmuş araya virgül koymam gerekirdi 🤣🤣🤣
Busramuhammet Kuzeyinannesiiii Dua edin şu an da doğumhane deyim geceden beri açılma devam ediyor doğum olacak inşallah 🙏
Busramuhammet Kuzeyinannesiiii Teşekkür ederim canım benim çok şükür kucağımda artık darısı başınıza hayırlısıyla alın kucağınıza 🙏😍