Gmzle benim ilk kan verdigimde 7 çıkmıştı tiroitim ve suan 33+6dayım anca geçen ay istenilen seviyeye düştü ilacım 125 mg oldu tiroit bebek için çok önemli birşey gelişimi için o yüzden ben suan kendime kızıyorum bile çünkü doktor bana ayda bi kere kan alarak ilacımj yükseltti ve ben o istenilene gelene kadar zaten bebiş kocaman oldu keşke 15-20 gün de bir yapsaydımda daha erken olsaydı diyorum tiroit ilacı bi ilaç gibi degim zaten vitamin dedi doktorum ve ben üç tane doktora gittim hepsi öyle dedi dikkate alınması gereken birşey ama