orhismommmmmm Bazen maalesef gizlesek bile bazı post sahipleri hassas içerik ile paylaşmadığı için yinede önüme düşüyor. Hem çok üzülüyorum hem de çok stres yapıyorum. Bir ara hareket hissetmiyorken her kontrole acaba kalbi atiyor mu kaygısı ile gidiyordum. Maalesef şimdide sürekli erken doğum olur mu, erken doğarsa yaşar mi kaygilari, rüyaları başladı. Okumamak en iyisi ama önümüze düşünce de mecbur engel olamıyoruz o içgüdü ile