pembeayakkabilikiz kızınız küçükse ileride bunu hatırlamayabilir zaten 🥲 ikinci bebeği de adil olsun diye anne baba koymalı sanki ya.. Miray diyorum🌸 Biz de Ayla ve Deren arasında kaldık.. Üç yaşında kızım var hiç sormuyorum ona, biz de karar veremedik