Elfidanur bsibel ben asel lina da düşünüyorum bak mesela değişik olarak aklımda benım lavin duru da var 🥰🌷
Yazmelegi_ bsibel internetten bulduklarm Açelya(güzel zarif bir çiçek) Beren(güçlü kuvvetli akıllı) Irmak(akarsu) Rana(göze hoş gelen güzel) Simay(gümüş kadar güzel olan, gümüş ışığı kadar parlak olan) Nefes(hayat kaynağı olan) Deren(doğal su akıntısı) Duru(saf berrak temiz) Sare(güzel ve şirin) İlay( ülkenin en güzel kızı asil üstün)
ballim_dunya bsibel eğer kızım olursa (şuanda hamile değilim) Açelya ismini koymak istiyorum kulağa çok hoş geliyor
gizemfurkan bsibel ben ipek ismini çok istedim ama 4,5 yaşındaki oğlum rüyamda Miray gördüm Miray koyalım anne dedi onu kırmak istemiyorum
Iremsel_ bsibel kız valla biz cinsiyeti daha bilmeden erkekse arena kız sa Asya diyorduk 34 hafataya kadar Asyaydı son anda ilay ismine döndük 😂 daha da değiştirmem heralde inşallah 😂😂
pembeayakkabilikiz bsibel bende çok kararsızım Eflin ve Miray arasındayım. Kızım Eflin istiyor ben Miray babası Miraya daha sıcak bakıyor ama kararsızım bendeee 😔