twomam lidya_15 dün Artımed silik pozitif verdi dpo 11 bugün bebetime daha iyi gösterdi dpo12 kanda pozitif zaten ama dpo 8 de çok üzülmüştüm
deryagmstp lidya_15 bak benimde aynı senin gibi bunu dün yaptım sabah ta yaptım aynı belli belirsiz bir çizgi
lidya_15 deryagmstp kan verdin mi canım benimde böyle çıktı kuruma yapmıyor diyorlar inşallah güzel haberi alırız benim bat 24-25
leona98 Bende de ayni boyle cikiyordu, regla 4 gun kala. Hergun yapiyordum. Hatta reglden 1 gun gecti yine silik cikiyordu. Ben de kan tahlili yaptirdim 65 beta ile hamileligi ogrendim.
lidya_15 leona98 canım hakkımızda hayırlısı olsun valla ben yine çok sevinemiyorum bat tarihimi bekliyorum 🤷🏼♀️