Kızlar dün ve bugun test yaptım belirgin çizgi çıktı fakat buraya nasıl fotoğraf atabilirim bilmiyorum
İki ay önce kimyasal gebelik geçirdim tüm tahlillerim temizdi ve sadece 3 cm çikolata kistim çıkmıştı
Kilom 103 boyum 180 doktor 85 kiloya düşmeden gebe kalamAzsın dedi umutlanmakta istemiyorum