elifanne10 ya bence en güzeli ağda tek bi güvendiğim kişi var ve hamileliğim boyunca sadece 4 kere gitmem gerekti o kadar yavaş ve az çıkıyor, jiletle her hafta almak zorunda kalıyoruz ve 27 hafta neyse de 38 39 olunca eğilmek bile işkence bence, bikini bölgesinin üstünü göremiyodum 🥲 en son 35. Haftamda gittim ben doğumdan sonra 1 ay kadar da rahattım dikişim olduğu için jilet kullandım şimdi biraz daha geçsin yine ağdaya gidicem en temizi, yani herkes işine odaklandığı için ne doktor kılı görüyor nede kuaför oramıza dikkat ediyor hepsinin ilgi alanı farklı amaan sadece bende mi var diye teselli buluyorum bende 🤣