tahamommy gizemfurkan ya orası öyle tabi ki yeter ki sağlıkla kucağımıza alalım ama herkesin gönlünde yatan bi doğum şekli oluyor, bende sezeryandan acayip korkuyorum ama kendimi yine de hazırlamaya çalışmıştım çok şükür gerek kalmadı