BurcuMusti3107 olsun ne olacak bildiğim şeylerde tabiki cevap veririm 🤗 ilkinde her gün 1 buçuk saatlik yola gittim geldim yoğun bakım süreci için ondan uzun süre ayakta kalmaktan yürürken kalkarken falan yanma oluyordu ama doğum sonrası 3.gün dışarı yemeğede gittim avm de gezdim tabi ağrım oldu az bu benden kaynaklı oldu birazda ben hasta olmuştum öksürük falan zorladı 🙈 2.de hiç öyle olmadı eve gittim büyük oğlumla ilgilendim daha çok 2 günden 1 haftalıkken gayet iyiydim ağrı falan yoktu 1 saat uzaklıkta akvaryuma falan götürdük yani o derece iyiydim benim için ikiside zor değildi ağrı illaki olacak ama kötü kalmadı hamilelik daha zordu bana 🙈 normal doğumda sezaryende yapmış çok kişi gördüm mesleğim sebebiyle ne normal doğum yapmış yürüyemeyen kişiler gördüm ne sezeryan doğum yapmış hiçbir şeyi olmayan hatta inanmadığımız kişiler gördüm yani sezeryan zor olur diye bir şey yok cidden kişiden kişiye ve doktordan ebeden hemşireden dolayı çok değişiyor her şey 🤗