eed21 1 günlük 1 öğünlük açlık toklukla evet olacak şey değil çünkü sabah açlık yüksek çıkıp akşam açlık normal çıkabilir çıkıyorda. Ama benim artık son günlere gelmiştik bebeğim büyük ben hızlı kilo alıyorum şişiyorum daha önce yapılmış sıkıntınyok diyorum doktorumda sen yine bir bak dedi ve sonuç ölçümlerim yüksekti son günlerde olunca riske atmadı iyiki atmadı dediğim gibi yoğun bakımla sonuçlandı. Doktorunuz dediyse doğru demiştir. Bana Tokluk 200 şekerle bir şey olmayacağını söyleyende bir doktor, 150 toklukla riskli olabileceğini söyleyende bir doktor. O yüzden yanlış diyemem. Ben bir doktor değilim ama sağlıkçıyım, tıpta tek doğru yoktur bunu hem teorik olarak hemde yaşayarak bizzat öğrendim. Şeker yüklemesi kötüde demedim kendimde yaptırdım ilk gebeliğimde, asla hiçbir teste yaptırmayın diyemem görmediğimiz bir şeyde her zaman bilmek öğrenmek gerekir.