kif @"Ozgulkcr01″2 yıl önce yaptım içten yanıyordu büyük ihtimalle lazer kesimdi dişarda da ip vardı 15 gün sonra aldilar
myangelson Ozgulkcr01 Şubat’ta doğum yaptım bende hiç dikiş yoktu lazer oldu veya eriyen nasıl bilmiyorum dikiş gözükmüyorsa eriyen de olabilir. Sakarya eğitim araştırmada yaptım doğum