Ozgulkcr01 Merhaba arkadaslar yakin zamanda devlette dogum yapan ya da yakini yapmis olan sezeryan dogumda dikis nasil oluyor lazer dikis mi ipli dikis mi acaba
Senadumann Ozgulkcr01 4 Kasım’da doğum yaptım eriyen dikiş dışardan hiç bişey gözükmüyor yapıştırma gibi düşün
Fulyaaa1 Ozgulkcr01 daha geçen araştırdım bunu doktordan doktora göre değişiyor aynı hastanede normal yapanda var dikişli yapan da car. Benim doktorum alınan dikişli yapıyor neden diye sordum onun daha hızlı iyileştiğini söylüyor
Havin49_ ddrys evet cnm sezeryan yapıyorlar normal doğum yapmak isteyenler sadece ssvd destekleyen hastaneye gidiyor onun dışında ilk doğum sezeryanda sezeryan oluyor çünkü Eltim 10 sene önce sezeryan yapmıştı 2 sene çnce yine sezeryan oldu
ddrys Havin49_ ayy içim rahatlsdı canm ya cok korkuyordum nasıl normal yaoacam dıye ve sezeryan yerim agrıuor nasıl dayanırm dogum anında dıye
ABusraaaa Ozgulkcr01 inşallah canım yani hastanaden hastaneye değişiyor gerçi çoğu yerde kalmadı ama ne olacağı bilinmez
Senadumann Ozgulkcr01 hangi hastaneye gidiyorsunuz bence eriyen olur korkmayın artık tıp çok ilerledi
Senadumann Ozgulkcr01 şehir hastaneleri genelde yapıştırma gibi eriyen yapıyor korkmayın bende araştırma Hastanesi’nde doğum yaptım ilkini ozelde yapmıştım özelden daha güzel oldu araştırmadaki dikişim