Ggizemsnl ben hamileliğimin başından beri sadece multivitamin kullanıyorum ama doktorum kendiliğinden söylemedi folik asit başla dediğinde ben multivitaminde kullanmak ustiyorum kullanabilirmiyim diye sordum o da vinalac ı önerdi ya sadece bunu kullan ya da folik asit kullan dedi çünkü vinalac ın içindeki folik asit miktarı yüksek hala kullanmaya devam ediyorum vitaminimi