tiryakiii Bence siz yine de 16. Haftayı bekleyin derim. Hatta başka doktora da gidebilirsiniz o zaman. Bana da 12.haftada devletteki doktor bir çıkıntı gördüm erkeğe benziyo dedi. 13de ve 14te kendi doktorum yüzde 70 kız dedi. Bacak arası boştu. Benim de 1 tane oğluşum var 2.yi de hep kız hissediyodum devletteki erkek diyince bir kabullenemedum yani istemediğimden değil ama ikna olmadm burda sormuştum birsürü kişi yazmıştı emin olmayın bekleyin 16ya kadar falan diye dedikleri gibi de oldu