LareninAnnesi Glfdnaktr Herkes baston al diyor siz ne zamandır kullanıyorsunuz bu arabayı eksileri ve artıları nedir
Ela11 Busra280607 ben aldım ama kullanmadım daha 1 ayım kaldı çok güzel ve kaliteli gözüküyor birde çok hafif
FindiksMom Busra280607 ben başka yerde de yorumlara baktım genel hattıyla memnun olduklarını söylüyolar tekeri de çıkıyomuş o önemli bence bagaja sığması açısından
Zelihaurgun elifff26 tam yatar olanlar yeni doğan için uyumlu ben iki oğlumu bastonla büyüttüm en başta aldığım normal bebek arabasını hiç kullanmadım
gozz Liyakoc biz lele baby aldık çok memnun kaldım.her şeyi çok rahat.Market alışverişini bile yapınca arabanın altına koyuyoruz :)çok geniş.Kaldırımlarda falan da tekerlekler hiç sarsmıyor.Tavsiye ederim
Liyakoc Trendyolda bebek arabarinda genel olarak indirim var kızlar kiwi egg 6 in 1 2100 tlye düşmüş çok güzel ama yinede bütcemizin üstü