Glfdnaktr Liyakoc 😁dogurduktan sonra anlarsın canım ınan zor kullanımı happy kıdse gır travel sıstem alan herkes pişman baston alıyolar yıne de sen bılırsın
Zelihaurgun elifff26 tam yatar olanlar yeni doğan için uyumlu ben iki oğlumu bastonla büyüttüm en başta aldığım normal bebek arabasını hiç kullanmadım
Semraylmzr Liyakoc zaten çocuğu battaniyesiz oturtmam mantığıyla aldım ben acikcasi altına mutlaka bişey sererim
Sevdaninmucizesi Semraylmzr memnun musunuz peki ben çok beğeniyorum onu olumlu yorum da var olumsuz da ama ne olursa olsun alacağım sanırım park beşik bebek arabası 1200 set düşünüyorum
Semraylmzr Sevdaninmucizesi bende sizin gibi tereddüt ile aldım bebeğim daha doğmadı keşke kullanıp size fikir verebilseydim
Maviyesil121212 Glfdnaktr biz de maclaren baston puset aldık. Doğumdan itibaren kullanılabiliyor diye konforlu oluyor mu Yenidoğanda bilemedim siz kaç aydan itibaren kullanmaya başladınız
Maviyesil121212 Liyakoc benim de çevremdeki hiçbir travel kullanan memnun değil çok hantal olduğunu çok ağır olduğunu ve almamam gerektiğini söylediler hep
Semraylmzr Sevdaninmucizesi valla ben beğendim pusetliyken çok rahat kullanacağımdan eminim ama port bebeliyken biraz ağır gibi ama ben ikinci katta oturduğum için kendime sorun etmedim
Ela11 Busra280607 ben aldım ama kullanmadım daha 1 ayım kaldı çok güzel ve kaliteli gözüküyor birde çok hafif
Busra280607 FindiksMom 2 kişiyle konuştum alanlar çok memnun ama kullanmamışlar daha inşallah kullanan birileri yorum yapar 😊
FindiksMom Busra280607 ben başka yerde de yorumlara baktım genel hattıyla memnun olduklarını söylüyolar tekeri de çıkıyomuş o önemli bence bagaja sığması açısından