Minnosizmmm Doktorun tüp bebek dediği ben imkansız normal hamile kalamazsın dediği ben hamile miyim diğer çizgi silik bu hamile miyim mi demek?
Birkedibirbebek Minnosizmmm yaa rabbim tamamına erdirsin bu güzel haberin devamını daha da güzel getirsin inşallah evet hamilesin hemen git kan testi de yaptıır♥️♥️☺️☺️☺️
Smiley87 Minnosizmmm hayırlı olsun canım gayet net bir çizgi bu 😍 bence yarın hemen kan testi yaptır 🤗
Sevdaninmucizesi Minnosizmmm bence de hamilesin ama emin olmak için kann testi yaptır canım hayırlı olsun bu arada
Minnosizmmm Ozqeeeee off sonunda ya mucizeler varmış demek ki peki şey soracam diğeri neden silik ötekine göre biliyor musun
Minnosizmmm Ya bakın lütfen gerçek mi hamile miyim evde tekim eşim görevde bana biri bise desin titreyerek yazıyorum şuan
egulerr Minnosizmmm bende de öle çıkmıştı hamile olduğumu öprendim sonra kanda baktır daha net olsun inşallah hamilesindir🙏
TaylansMom Minnosizmmm benim çok çok silik bir çizgi çıkmıştı üzülmüştük eşimle. Bir hafta sonra adetim gecikti kan verdim meğerse hamileymişim. 27. Haftaya girdik şimdi oğlumla😊 Umarım sağlıkla kavuşursun
Flora34 Silik filan değil bariz hamilesin bence. Hayırlı uğurlu olsun canım. Ama sen yine de kan testini yaptır için rahat etsin 😍
Minnosizmmm Flora34 yarını sabırsızlıkla bekliyorum zaten koşarak gidicem heralde 😊 umarım kanda da çıkar
Birkedibirbebek Minnosizmmm benimki de aynı böyle çıkmıştı daha yeni demek ki seninki de bu bi sorun değil merak etme☺️
Ezgili Minnosizmmm benim dha da silik çıkmıştı adet günüydü hem de seninki bariz belli hiç merak etme
Minnosizmmm Birkedibirbebek ilk isim zaten gidip test yaptırmak olacak imkansız demişti doktorum kime anlattıysam hikayemi yok normal yolla olmaz dedi şuan dünyalar benim oldu ❤❤ amin inşallah hepimizin bütün bekleyenlerin güzel haberlerini duyarız
Minnosizmmm Ozqeeeee yaa öyle garip bi duygu ki elim ayağım titredi resmen 5 gün sonra bide randevum vardı güya tüp bebek için bidaha hsg çekeceklerdi... mucizeler varmış❤ sende sağlıkla kucağına al yavrunu canım
Minnosizmmm Smiley87 yaptıracam canım zaten ❤ emin olamamıştım sadece biraz silik geldi zaman geçtikçe daha belirgin oluyor 😍😍
Ezgili Valla çok sevindim uzun süre bekleyip bu çizgiye kavuşmanın ne olduğunu çok iyi bilerek yazıyorm o kadar sevindim ki senin adına 🙏🏻Hamilesin inşallah canım yarın git kan ver bize de bu güzel sonucu paylaş olur mu 🤗
Mamaundpapa Minnosizmmm eğer götürebilecek yakının var ise hastanenin acil servisine gidip kan testi yaptırabilirsin hem acil olduğu için en geç yarım saate çıkar