mucizem__ arkadaşım şeker yüklemesi yaptırmamıştı ona da yapmadılar ciğer geliştirici canım. Doktor tam da bu sebebi söylemiş doğum öncesinde. Şekerin var mı yok mu bilemiyorum demiş.Erken doğum yaptı, bebek sıkıntıdaydı zaten. Risk alamamış doktor. Benim doktorum da bu şekilde söyledi. Bahsetmiyorlar kuzum yaa, ehline gelmeyince cimbızla laf alıyoruz bazen o bile yok. Bundan önce öyle doktorlara denk geldim. Burda birbirimizden öğreniyoruz işte.