mucizem__ canım yaptıran, yaptırılmasını kesinlikle gerekli gören, gebelik şekeri tanısı alan ancak yaptırmayana da saygı duyan bir riskli gebeyim. Bu arada riskimi şekerden dolayı demiyorum. Rahim ağzı kısalığımdan dolayı riskliyim. Bir konuda aydınlatmak için yazma ihtiyacı hissettim. Gebelik şekeri zaten risk, su fazlalılığı, iri bebek, önlemi alınmazsa doğum sonrası solunum sıkıntısı ve yoğun bakım. Ama benim diyeceğim o değil. Hayatın ne getireceğini bilemiyor insan ansızın bir sancın olsa, bir kısalman şeker yüklemesi yaptırmayana maalesef ciğer geliştirici yapılamıyor. Çünkü o verilen ilaç şekeri çok yükseltiyormuş. Allah korusun ani yükselme bebeği sıkıntıya sokuyormus. 3-4 hafta önce hunileşme sebebiyle doktorum ciğer geliştirici yapması gerekebileceğini ama bu şeker değerleriyle yapamayacağını söyledi. Bu arada şeker yüklememde 1. Saat sorunlu çıktı. Başka hastanede yemek sonrası 1. Saat Tokluğum çok iyi çıktı(yani her zaman doğru sonuç vermiyor). Evde takiple teşhis kondu. İnsülin kullanıyorum.