Geçmiş olsun önce. Ben de gribim şuan 1 hafta oluyor geçmedi öksürüyorum çok. İlk 2 gün ateşim vardı şimdi tek öksük kaldı.çok öksürdüğüm için aşağıya baskı yapıyordu doktorumu aradım bana da parol yazdı bir de sprey yazdı. İlaç içmeyi sevmiyorum ama mecbur içeceğim. Vicks sürüyorum sabah akşam göğsüme ve sırtıma iyi geliyor azaltıyor öksürüğümü en azından. Sicak Papatya suyu içiyorum iyi geliyor. Bol sarımsaklı çorba iç içebiliyorsan. Ben çalıştığım için ancak akşam içebiliyorum. Sen de rahat geçirirsin 🙏❤️