Kızlar kronik sinüzit hastasıyım ne kadar korunup sakındıysam malesef yine de kaçamadım. 19 haftalık gebeyim. Doktor paroldan başka bişe kullanma dedi bende ağırlaşmak istemiyorum çünkü ağırlaşınca ateşim 40 buluyor üstelik şiddetli ağrılarım oluyor ve minimum 2 hafta sürüyor. Var mı sizin deneyimleriniz önerileriniz doktoruma yazdım direk sadece parol dedi ama ben ağır antibiyotiklerle atlatan biriyim.