Hurafe değil ama yaşanmış bir şey paylaşmak istiyorum.Yengemin annesi bir ziyaretin önünden geçerken duyduğu bir şeyi eleştirmiş.O ziyaretin önünden geçerken vücudunda dokunduğun yer olursa bebeğin doğduğunda tam da o bölgede gül oluyormuş.Hadi tırnaklarıma dokunuyorum,çocuğumun tırnaklarında gül olsun bakalım demiş.Çocuğu yani yengem şuan 50 yaşında,ve bu yaşına kadar tırnakları doğduğu gün gibi,uzamamış,uzamıyor…