ABusraaaa öyle düşünme. Öyle olsa bile kötülüğüne yapmadın ki annesi ilk defa tecrübe ediyoruz bazı şeyleri kimse anasının karnından bilerek çıkmıyor. Allah dermansız dert vermesin, kötüsünden sakınsın onları bunlar gelip geçer evet şuan yorucu geliyor ama ilerde anı olarak anlatıcaz. Onların bir gülümsemesi hrr şeye bedel zaten, çok bunalıyorsun farkındayım enniyi ben anlarım ama o kustuktan sonraki rahatlayıp gülücük saçmaları bile yeter 🥰