Abs180220 yani doktora götürdüğümde reflü dedi ama bunun için bı tahlil felan yapmadı. (4 gün yoğun bakımda kalmıştı hani birşey olsa çıkar diye düşünüyorum reflü diyen doktrda yoğun bakimdayken kızımi kontrol eden doktordu) Kilosu iyi olduğu içinde reflü ilacı baslatmadi. Mama+anne sütü gidiyordum ben 2 ay kontrolünde de kilosu iyi çıkınca bide mama olayları patlak verince ben dktra mamayı bırakabilir miyim dediydim oda sen bilirsin şuan kilo alımı iyi dediydi. Lakin bizim kız sürekli kustugu için 3. Ay kontrolunde az kilo aldı (başka doktora gotrdum) onada ilacı sordum oda istersen yazarım dedi ama sen mamadan devam et dedi Aptamil ari önerdi. Benim elimde başka mama kaldığı için ben önce onu bitirmek istedim. (Sağlık ocağına göturduğümde orda az kilo aldigini öğrendim o sıra tekrar mama almıştım) Şimdi yeni aldım kullanıyorum ama ise yaricagini pek düşünmüyorum çünkü anne sütüde veriyorum yani kusmasini bitirmek yada azaltmak için anne sütünü bırakmam lazım ama onuda istemiyorum. 4 aylık olacak 12 sinde ama hiçbir çözüm bulmuş değilim. Doktora sorduğumda ek gıda donemlerinde biter diyor ama bu platformlarda gördüğüm kadarıyla daha uzun sürenler varmış ve açıkxasi öyle olursa naparim bilmiyorum. İlaç vermemek için direniyorum ama bu durumda da gerçekten sıkıldım. Ha bazen buna şükür diyorum ama ileri içinde ya kalıcı refluye dönüşürse yada bu platformlarda birisi yazmıştı alerjiyi tetikledi felan diye öyle şeyler olursa napcam bilmiyorum. Ve inanır mısın bilmiyorum ama sırf bu reflü yüzünden bende girdim tekrardan ve senin mesajını gördüm ne zaman bitcegini gerçekten bende merak ediyorum. Bazen kusmasin diye uyumasını istiyorum hep.kusan çocuğun zor olduğunu biliyordum da bu kadar yorucu olduğunu tahmin etmiyordum. Yani normalmi bilmiyorum ama ekstrem birseyde gormuyorum kızımda hani dicem şu var Yok Allah’a şükür kustuktan sonra bile mutlu olan bı çocuk doktora dediğimde oluk oluk kusuyor normal fiskararak kusmadigi sürece bazen fiskirarakta kusuyor diyorum o zamanda günde 1 kere normal olarak kabul ediyoruz diyor. Bide çocuk keyfi yerinde felan olunca geçer dediler geçmesini bekliyoruz bizde 😔