ABusraaaa beni yanlış anlama ama sen baya yorulmuşsun eşine ver çocuğu da az kafanı dinle seni çok iyi anlıyorum bende kızımda çok çektim hiç uyumaz sürekli kusardi sen emziriyosun benimki onu da yapmazdi gece bes on dk anca çekiştirip bırakırdı ağlardı memeyi istemiyorum diye iki yaşında şuan annem hâlâ beni suçluyor emziremedin diye istemedi bende isterdim emsin gece vakti o sersemlikle mama yapmak çok mu hoşuma gidiyor sanıyordu acaba. neyse ben o zorlugu gördüğüm için dedim 🤷♀️ yanlış anlaşılmasın mamayı da vereni de hiçbir zaman kotulemem. dediğim gibi eczaneye bi sorun zararlı birşey değil doktor reçetesi olmadan da alınıyor o aza indirir jel gibi birşey zaten hazirlayinca jel gibi oluyor yediriyorsun yemezse sen mamanın içine koyarak ver ben öyle yapardım Allah yardımcın olsun geçecek bu günlerde ☘️