ABusraaaa 2yaşına doğru baya azalmıştı. Şuan ara sıra hala kusuyor ama çok ağlarsa ya da gerçekten midesi bulanırsa kusuyor. Yatırırken eğimli yatırın ayakları daha aşağıda kalsın, bide mama alıyorsa bazı mamalarda yapabiliyor. Ben hiçbir ilaç kullanmadım öyle öyle geçti. Fışkırarak kusması duş başlığından suyu açınca bianda hızla geliyor ya öyle düşünebilirsin hızlı sert tazyikli çıkarıyor, devam ederse doktora ona göre tekrar sorarsınız canım geçmiş olsun, kusan bebek çokk zorr…