gizemseker merhaba , 21 hafta detaylı ultrasonda 2 adet delik görünüyor dedi doktorum kas kısmında, çok küçük kapanır dedi ama down belirtisi oluyormuş bu delikler içim rahat etmiyor her şey normal ama o ihtimal içimi kemiriyor, sizde ense kalınlığı kaç çıkmıştı acaba ben de 4.2 çıktı bu da yüksek gibi sanki araştırmalarıma göre 😔