Kızlar selam, detaylı ultrasonda milimetrik Vsd tespit edildi. 2 farklı perinatologa gittim. Fetal dna test sonucumda risk yok, ense kalınlığı saptanmadı, burun kemiği normal . Buna rağmen doktorlardan birisi delik doğana kadar kapanır, kapanmazsa da çocuk doğduktan sonra yıllar içinde kapanır ama yine de amniyosentez yapalım emin olalım dedi (o doktora giden çoğu kişi hemen amniyosentez istediğini söylüyor), diğeri ise diğer bulgular normal ve delik çok küçük olduğu için gerek görmedi, için rahat olsun dedi. Kendi doktorum da amniyosenteze gerek görmedi. Fakat hamilelik hormonları sanırım içim rahat etmiyor. Yarın bir tane daha perinatologa gideceğim. Buna benzer bir olay yaşayan oldu mu?