ladyagmur1 Son adet tarihim 24 Ekim. Kasim ayi boyunca hiç adet olmadim ne kanlar verdim ne testler yaptim hep negatif. Kadın diguma gittim menapoza giriyorum heralde diye cunku ekim ayinda 10 gun arayla iki kere oldum asiri bozuldu duzenim dedim gideyim bi hormon baktirayim ultrason ile bakti rahim duvarin kalinlasmis ya hamilesin ya adet olacaksin dedi beta aldi 28 kasimda ve ben zaten 26 kasimda vermistim negatif cikmisti ama 28 kazimsa 14.30 ile hamile oldugumu öğrendim. O zamandan bu zamana 2 gune bir kan vere vere kanim kalmadi. Kese göründü gecen hafta ama adet tarihime gore 8 haftalik beta ve keseye gore daha 4 5 haftalık. Haftaya tekrar gidip kismetse icinde bebek oldu mu olmafi mi ona bakılacak