psaahh o şeyden oluyor son adetten saydığımız icin 2 hafta eksik aslinda bakıldığında herkesin öyle çünkü dollenme vesaire giriyor ya işin içine yumurtlama falan ondan ☺️ mesela benim son adet temmuz 3 21inde yumurtlama gördüm tahmini hamile kaldığım gün o ama 3ünden itibaren sayılıyor arada 2 hafta var yumurtlama dönemi öyle düşün