AnneeeG1 alpkerem26 kaç haftalık canım ben anlamam öyle şeylerden bilen varsa yardımcı olsun kötü bişey değildir bence
AnneeeG1 alpkerem26 benim kesem küçüktü seninkine göre ama kötü bişey olsa zaten doktorun söylerdi sana
senayseven alpkerem26 Benim 27 ekimdi son adet tarihi şuan 7+4 teyim geçen hafta duyduk kalbinide bebişide de gördük
Cyd7 Benim de son regl tarihim 31 ekim 5+4 de keseyi gördük iki hafta sonra gel dedi 4 gün sonra gidince kalp atışını duyarız dedi doktor
Yoncabasciii htcefyp arkadaşım ben artık şu içmekten midem bulandı peki niye hoc gitmiyor vallahi hamileliği unuttum kafam sadece enfeksiyon da
htcefyp Yoncabasciii bende anlamadım suda çok içemiyorum iyi de değil enfeksiyon ee ilaçta kullanamıyoruz insaAllah kendiliginden birden evvel gecer