merveee1634 alpkerem26 son adet tarihim 26 ekim benimde bebisi gördüm kalp atışlarıni duyduk çok şükür
AnneeeG1 alpkerem26 5+6 da bebegi ve kalp atışını duyduk 7+1 im şuan yarın kontrole gideceğim hayırlısı oldun hepimiz için benimki geç döllenme adet tarihimi öne çektigimiz için 29 Ekim olarak gözüküyor
mutlubalik Benimde son regl tarihimin başlangıç günü 29 ekim. Geçen hafta kese görünmüştü bugün de kalp atışını duyduk 🌸
lovesyou mutlubalik yaa bunu duyduğuma çok sevindim benim son adet tarihim 22 ekim geçen hafta 13 aralıkta kese gördük, haftaya tekrar gel dedi kalp atışı için bugün randevum var heyecan dorukta🫠
Yoncabasciii Yoncabasciii htcefyp evet duyduk biz 3 defa duyduk hatta benimde kanama oldu sonra 3 haftadır enfeksoyonla baş etemeye çalışıyoruz fitil antibiyotik ama bir duruyor yine afedersiniz yesil akindi devm ediyor enfeksiyon olduğu için biraz ağrılı geciyor
htcefyp Yoncabasciii geçmiş olsn o sorun bende de var bir aydır enfeksiyon geçmiyor akıntım çok Doktor ilaç veremiyoruz dedi ilk 3 ay 3 litre su icmemi soyledi
Yoncabasciii htcefyp arkadaşım ben artık şu içmekten midem bulandı peki niye hoc gitmiyor vallahi hamileliği unuttum kafam sadece enfeksiyon da
ruti alpkerem26 son adet tarihim 30 Ekim, 3 gün önce hafif bir kalp atışı duyduk. 10 gün önce sadece kese vardı.