Pitircigin_annesi Zezo canım benim çok saol . Bende bugun dünden daha iyiym inşallah geçecek . Bende devamlı emziriyorum inşallah kolaylıkla atlatırım
buse2507 Zezo kaç aylık canım bizim problemimiz 1. Aydan sonra başladı yani fitil yapmasam 5 6 gün yapmadığı oluyor fitil yapmasam bu sefer kendini çok sıkıyor çatlıyor
Zezo buse2507 46 günlük olduk bugün yani hala aynı baya kaka yapıyor ama yapması da normalmiş bir haftaya kadar yapmaması da
Silaaaamom2025 Zezo ay umarım ama ben bugün d vitamini vermedim iyiydi gazı sanki d vitamini aşırı gaz yapıyor çocuğuma ya 🥴
fahriye4141 Zezo Allah razı olsun Rabbim size de yardım etsin hepsı çok zor eşim yardımcı olmuyor 1 oğlum daha var inan ona mı bakayım yeni doğana mı kendime mı sasırdım kaldım afedersiniz üzerine oturamam yanıyor çok 45dk da tuvaletten çıkıyoum ağlayarak gece uyku gırmez ağrıdan ameliyat kesin gibi çocuklara kım bakıcak bilmiyorum 🥲
Zezo fahriye4141 Oyy oyy Rabbim yardımcınız olsun gerçekten çok zor. Bir an önce iyi olun inşallah. Keşke yakın olsaydık az da olsa destek olabilseydim🥹 Hiç dayanamıyorum böyle durumlara. Kendim de yaşadığım için biliyorum çocukta kalıyor insanın aklı valla
Silaaaamom2025 Zezo hayır ocean kullanıyoruz canım bu iki gündür vermiyorum çocuk kendine geldi resmen 😥
fahriye4141 Zezo allah razı olsun kuzum düşünmen yeter inan aklım 2 evladım da ben ameliyata girersem onlara kım bakacak ameliyat sonrası nasıl ne psikolojide olucam bunlara düşünmeden edemiyorum
ipekmom_ Zezo 7kasımmı doğum tarihiniz bizde 44günlüğüz 😇 çok gazımız varr, kucakta mis gibi uyuyor yatağa koyduğum gibi uyanıyor ve bizimde yüZ üstü çok rahat uyuyor, karnı rahatlıyor sanırım bide uzayan sarılığımız var geçmesini bekliyoruz
Zezo ipekmom_ 3 Kasım da doğum yaptım 48 günlük olduk🥲 bebişlerimiz genel olarak aynı demekki 2025 modeller böyle😅 neden uzadı sarılığı bebişin Çok geçmiş olsun inşallah bir an önce geçer🤲🏻
Zezo fahriye4141 Aminn cümlemizden inşallah 🤲🏻 Sen sağlıklı ol inşallah en önemlisi o canım. Bebişler bir süre idare edilir. Sen de inşallah hemen iyi olursun belki ameliyata bile gerek kalmaz 🥲
fahriye4141 Zezo inşallah canım ya 50gun oldu çocuk doğalı geçmedi bi ümit bekliyorum bir an önce düzelmeyi çok yoruldum artık 🥲