lidya_15 inşallah ya işte daha cesaret edemem bher defasında negatif gördüm hani hayal ediyorum ama pozitif görmeyi pek umamiyorum işte bunuda doktor test yap dediği için yapmıştım ilk 0 dışında rakam görünce bı sormak istedim bide kasik ağrim var çok drgil böyle içerisi yırtıyor gibi bazen duruyor yan ianalamdim