Merhaba arkadaşlar ben çocuk tedavisi görüyorum çikolata kisti artıposum var normalde benim normalde adet günüm 22 aralık ama ben 16 Aralık’ta kan testi verdim sonuç 2.30 çıkmış sizce artma ihtimali var mı erken mi yaptım yoksa negatif midir bundan önce yaptığım test sonuçlarının hepsi 0.1 acil bilgiii