0925 LadyX anne bebek çantası çok anlamsız ben sırt çantasına koyuyorum daha rahat oluyor diğeri gereksiz püsküllü ağır bisey valla cidden kiz 😇
annekiz6141 LadyX hayır kuzum makınaya takılan var ya ondan ilk bende çok korkuyordum çok fazla gelır makınadan vs dıye hava ama öyle olmuyor bı şekilde ayarlanmıs zaten aspırator hemde daha kolaylık kızım 3 yasinda sımdı kendısı tutuyor burnuna 🙊😄
gunesimekardes LadyX kocaman elekttikli cazz diye ses cikaran buhar makinasi. Simdi pratik kablosuzlari var.hem sessiz cocugu da.korkutmuyor yer de kaplamiyor. Bir de uygun fiyatli ates olcerler. Bir kere al iyisini al cocuk hastayken elonde bozuk atesolcerle ortada kalma derim.biz 4. De aldik iyisini.
LadyX gunesimekardes canım bizim de yatak odasında nemlendirici cihaz var xiaominin kaloriferler açılınca çok kuruluk oluyor diye aldık yine de kızımın burnu sabaha kadar doluyor yaa
beyzzsenturkkk LadyX ağız mendilleri.. bir kere kullanmadım o kadar gereksiz ki bu bebeğime almıcam mesela.
LadyX beyzzsenturkkk ben çok kullanıyorum ağız salyalarını siliyorum, bazen yüzünü gözünü onunla temizliyorum ayrıca gazı olduğu zamanlarda onu ısıtıp karnının üstüne koyuyorum 🤭
LadyX ipekmom_ yaa canım aslında şunu demek istedim zaten hemen doluyor ve her gün bezlerin bulunduğu çöp poşetini dışarı atıyoruz yani aynı işlevi herhangi bir kapaklı çöp kovası da görürdü bence 🥲
hizlivecocuku LadyX birebir aynı şeyleri yapıyorum diş çıkarma döneminde önü he salyalanıyor üst değiştirmekten yorulduğumda içine koyuyorum 😅😅
Semanurry LadyX ağız ile çekilen aspiratörü sağlıklı bulmuyolar bebeğin burnundan çekerken mikroplar annenin ciğerlerine yapışıyormuş
daisy__ Bacım yazacaklarımı yazmışlar ben kişisel eşya ve yaptıracaklara özel diyorum altın künye resmen başıma bela oldu 3 4 aya kadar yüzünü gözünü çizdi sonrada çıkarıp çıkarıp atıyordu sokakta künye aradım onun yüzüne 😅😅😅😅😅😅
LadyX daisy__ yaaa bizimkinin de künyesi var takmak için sabırsızlanıyorum ama hala bir tık bol geliyor düşer diye takamıyorum ay çok heves ediyorum
Sekerkupu LadyX Korbell kesinlikle gereksiz ya bende aldım kullanılmadı bile. Bebeyatmaz. Emzirme yastığı Normal anakucağı Banyo oturağı Silikon ek gıda malzemeleri tabak bardak. Hiç birini kullanmadım Aldım hiçbirini kullanmadım
LadyX Sekerkupu canım bebeyatmaz ne?? Bir de ek gıdaya geçeceğiz biz 2 aya. Ne önerirsin silikon almayayım da ne alayım?
Meltemanneolsun LadyX göğüs kalkanı ve kanguru tamamiyle gereksiz bence. Bir de sepet beşik hiç sevmedi kızım.
LadyX Meltemanneolsun sepet beşik almamıştım canım ama hamak o kadar iyi ki anlatamam. Duru hiçbir şeyde durmazken bile o hamakta sallanmayı çok seviyordu hala daha kullanıyoruz. Ben varya zaten o gümüş kapak vs hiç almadım bile göğüs ucu kremi de almadım çok şükür hiçbir sorun da yaşamadım. Ay dediğin gibi kanguru boş boş duruyor öyle yaaa
Meltemanneolsun LadyX sepet beşiği de kaynanam çok beğendiği için o almış görüntüsü çok hoş evet ama kullanışsız bence. Anne yani beşik aldık şimdi de ona alıştırmaya çalışıyoruz da alismiyor
Meltemanneolsun LadyX silikon bütün kokuyu çekiyor çok kötü kokuyor diyorlar ben plastik aldım a101de satilanlardan henüz kullanmadım da kullanacağım
Sekerkupu LadyX bebeği içine oturtması için konulan destekli bir yastık. Kesinlikle kullanışlı değil içine koyup çıkartmak aşırı dert. Silikon kaşık iyi fakat tabak bardak aşırı koku yapıyor deterjan tadı kalıyor. Kesinlikle tavsiye etmem. Blw yapana kadar normal seramik tabak kullandım wee babynin silikon kaşığı güzel bu arada. Blw yapmaya başlayımca ikea çocuk yemek setini almıştım 4 yıl geçti hala kullanıyorum. Suluk ise nuk iyi 🥰
daisy__ LadyX bende çok hevesle almıştm ama yok hâlâ takamıyorum geçen balkondan atmış tamm dedim artık gitti bulamam su içiyim 2 3 gün sonra alt komşu geldi sizin kızın ismi neydi bizim balkona beben künyesi düşmiş diye😥😅