LadyX çöp kovası bende de var ben 300 tl ye almıstım kızımda 🤣😄😄 o zamanlar böyle fav bı urun değildi.. Katlanan kovaları asla önermiyoruz 🤣🤣🤣 çünki esım salon ortasına çok döktü suyu 😄😄😄🤣🤣🤣🤣 , emzırme yastıgı elım kolum oldu, emzırme örtüsü AVM’lerde çok ısıme yaradı bazen çok tıklım tıklım oluyor kuytu köşede çok emdırdım, alt açma bezı kullan atlar kızım 3 yasında hala kullanıyorum 😄 şöyle parka gıdıyorus cısı gelıyor köşede ona işletip hop cope 😄🙊🤪 , he bıde aspırator ufff mükemmel keşke daha öncesi alsaymısım kızım 1 yasındayken aldım sanırım, bıde kanguru anne bebek bagı cok ıyı oluyor + her ısımı yapıyordum + bıde kızcem sabaha kadar uyumazdı ıcınde gezdirirken uyurdu 🥰 şuanlık bu kadar gibi 🙊