ErsBegAs Kızlar Aslanın yüzündeki tüyler sanki daha da fazlalaştı 🥹 ne zaman dökülür ki bunlar? Sizde de oldu mu döküldü mü sonradan?
kurkmantosuzmadonna ErsBegAs kaç aylıktı canım? Benim oğlumki 6. Aydan sonra azaldı. Ama kaşının ortasında var birazcık kendi sütümden sürüyorum aklıma geldikçe 😃
aslmoms kaç yaşında veya ayında :) Genetik bu durumlar. Benim kızımın kirpikleri bile yoktu. 10yaşında hala az tüylü. Eşimin tarafı az tüylüdür. Onlara çekti. Dökülür zamanla muhtemelen
ErsBegAs aslmoms ben ve eşim hiiiiç kıllı değiliz 🥹 aylarca bacaklarımı almadığımı bilirim.. babam ama aşırı kıllıdır 🥹 4 aylık.. lanugo olduğunu tahmin ediyorum 🥲
aslmoms ErsBegAs bunlar dökülür bebek tüyleri bunlar :) Bir duşa sokun çıkarın açılır bile tüyleri :)
deletedmom43191 ErsBegAs cocuk doktoruna sor bence daha sağlıklı yöntem uygular bu zamanlarda çıkmak değilde dökülmesi lazımdı
Strongirl_ iyiliktozu aaaa gerçekten mi. Bende doğum yapicam Dalin şampuan almayı dusunuyordum. Başka marka araştırayım o zaman.
iyiliktozu Strongirl_ evet canım. Oğlum büyüdü diye 3 yaşından sonra daline başlamıştık saç ve vücut için. Tüysüz akça pakça bir oğlandı. Kolları bacakları hatta yüzünde bile çıkmış. Sonra internette de benzer şikayetler olduğunu gördüm🥺
ShutUp ErsBegAs Benim kızımda böyleydi. 10. Aya girdik baya azaldı varla yok arası şimdi. Yaşına girdiğinde hepten dökülür muhtemelen.
edabolukbasi3- ErsBegAs annem sütünü parmağınla tüylü yerlerine sür demişti yüzünde tüy olmasın diye gerçekten yok 🥲
ShutUp ErsBegAs Evet. Dökülür zamanla daha küçükmüş zaten ve doktorluk bir şey olduğunu da sanmıyorum.