Selam kızlar uzun zamandır yoktum buralarda Temmuzda rahim filmi çekildi o zamandan beri deniyoruz hala hamile kalamadım maalesef bu süreçte doktora da gitmedim tekrar. Ama uzun zaman sonra bu ay ovulasyon testi yaptım ve uygulamaya göre çok farklı günlerde yumurtlama olduğunu fark ettim ve o günleri değerlendir tabiki. Chatgbtnin dediğinde göre Yumurtlamadan 12-14 gün sonra regli olunuyormuş ama benim aslında regli tarihim bugündü (uygulmaya göre) dün sabah uyandığımda sadece silerken pembemsi bir kan fark ettim bütün gün takip ettim orkid koydum hiçbir şey yok sadece silerken bir kere çok hafif pembe bir leke oldu ve kesildi bugün yani ertesi gün hala hiçbir şey yok test için erken yumurtlama 9 aralıkta oldu üstünden sekiz gün geçti bu durumu yaşayan var mı ? Biraz heyecanlandım 🥹🥹