hzlerbs 3 hafta önce doğum yaptım. Öncelikle fiyatları şu şekildeydi. Standart oda 55 bin , vip 64 bin ,king 84 bin. Buna ek olarak doktor ücreti var. Benimki 15 bin tl almıştı. Ayrıca epidural istediğim için de 14 bin tl ödedik. Bana göre standart odası gayet yeterliydi odası genişti ve yine içinde süslemesi mevcuttu. Doğum yaptığınız gün bebeğin adını kapı süsüne ve odadaki süsleme alanına monte ediyorlar. Ek olarak şerbet ve ufak bir ikram tabakları var misafirleriniz için. Bestlak damla anne çayı gamastan pomat bebek için hediye bebek çantası verdiler. Hemşireleri çok ilgiliydi. Çağırdığımız anda hemen yanımızdalardı açıkçası ve çok kibarlardı